lördag 5 juni 2010



Håller på att lära mig ett bildprogram som vi använder, där kan man göra collage, jätteroligt. Turkost är en av mina favoritfärger i inredning och är en återkommande färg hemma hos oss. I vårt nya kök skulle jag gärna kunna tänka mig dessa färger och saker. Diskhon i porslin kommer vi faktiskt att ha, den kommer från ikea. Stolen, Lilla Åland, skrev jag om i ett tidigare inlägg och är en designklassiker från Stolab. Svenskt tenn tyger är sedan länge en favorit hos mig, skulle gärna vilja ha detta elefanttyget i turkost som är en ny färg för i år. Fatet är från Mateus, har ett fat från Mateus sedan tidigare som jag älskar och skulle gärna tänka mig fler saker därifrån. Sist men inte minst skulle denna fina Kitchen aid passa perfekt i mitt kök, tyvärr så bakar jag inte så mycket så den får jag nog bara drömma om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar