onsdag 24 november 2010

Förvaring

Vad är det för magiskt med förvaring? Jag älskar förvaring och speciellt när det blir så där extra bra, bättre än vad du tänkt dig. Det är inte helt enkelt med förvaring. Du ska hitta den där optimala lösningen för allt och den kan variera beroende på vilket sort problem jag har. 

Jag tycker inte om när saker och ting inte ha en plats. Hemma hos oss är det många saker som inte har en plats vilket resulterar i att det ligger överallt. Något som jag upptäckte i somras var tubetrugs, dessa härliga färgglada förvaringskorgarna har ett flertal användningsområden. Jag har leksaker i dem, lägger tvätt i dem som ska hängas, samlar ihop äpplen från äppelträdet som ska läggas på komposten, plantering, leksaker i sandlådan osv. Idag hittade en potentiell ny favorit handed by.

bild från hemmakanalen.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar